A The Wanton Bishops Bejrútban született, a világ kulturális kereszteződésében, ahol az énekes Nader Manour pszichedelia és blues iránti rajongása találkozik a Közel-Kelet extázisával, létrehozva ezt a semmihez sem fogható állatias és dögös zenét. A libanoni csapatot először hallhatjuk Magyarországon, április 8-án, a Dürer Kertben.

A The Wanton Bishops egyetlen férfi, Nader Manour eklektikus víziója. A bluesos, ’60-as évek pszichedeliájával és kultúrájával átitatott zenéjét hallgatva szinte hihetetlen, hogy mindez Bejrútból – Libanon fővárosából – érkezik. Mindennek a tetejére jön még egy adag közel-keleti extázis, a végeredmény pedig egy olyan egzotikus és méregerős főzet, amelyet nem hallott még a világ. Nader vízióját Eddy Ghossein kreatív alkotótársa segít teljessé tenni, aki a brit zenék és hangzás megszállottja, és akivel Nader egy híres bejrúti blues klub előtt találkozott először, majd alapították meg együtt a zenekart.

The Wanton Bishops – Hitman

Debütáló, Sleep With The Lights On albumukkal játszhattak olyan legendás előadók előtt, mint a The Who, a Guns N’Roses, valamint Lana Del Rey és a lemez olyan lehetőségekhez kövezte ki útjukat, mint a tavalyi Glastonbury, Solidays és Nova Rock fesztiválos fellépéseik. És ez még csak a kezdet…

Új, Nowhere Everywhere című EP-jük egy zenei ugrás, mellyel a blues indikálta rock and rollról lehajtottak egy elektronikus autópályára. „Végre megérkeztünk annak a zenének a gerincéhez, amit csinálni akarunk. Egy ijesztően zavaros, de nagyon csábító zenei kotyvalék, ami olyan, mint a saját identitásunk, mint Bejrútban élő libanoni embereké a világ kulturális kereszteződésében”- mondja Nader. Utánozhatatlan és egzotikus zenéjükkel először érkeznek Magyarországra, április 8-án, a Dürer Kertbe. A The Wanton Bishops vendégei Mustelide és Sims lesznek.

Simsnek tavaly jelent meg More Than Ever című, meglehetősen személyes hangvételű lemeze, ugyanis úgy döntött, az egyetlen elfogadható válasz a veszteségekre a nagy öröm, a sürgető, dacos és bocsánatkérés nélküli öröm. Mustelide a sajtótól a sokat sejtető “Fehéroroszország elektronikus hercegnője” nevet kapta, az énekes-dalszerző-producer hölgy ugyanis különleges helyet foglal el a kelet-európai elektro-pop színtéren elektronikus központú kísérleti pop zenéjével.